Bouncy, plysch,www.laboamberieu.fr squishy - alla dessa ord beskriver hur dessa skor k?nde p? f?rsta loppet. Om du gillar k?nslan av att springa p? en madrass eller vad jag tycker om att springa p? moln k?nns som, s? ?r dessa skor till dig. Flyte Foam-propelltekniken kombinerad med den klassiska Nike Air Max 2017 MujerGEL-teknologin g?r den h?r ritten en topprankad kussst?ng. Kommer in p? bara nio ounger, ger skorna en j?mn k?nsla under hela striden. Medan skosolen ?r vadderad och passformen ?r r?tt, k?nde min b?ge inte riktigt som st?ds som jag vill. Utan det st?det (och p? grund av den allm?nna plushnessen av sulan) tar det lite mer anstr?ngning att f? min fot upp och ut ur skon under k?rning, vilket l?gger extra tryck p? mina anklar och ?vre fot. Jag skulle inte rekommendera att b?ra den Nike Air Max 90 Mujer Rosa h?r skogen f?r speedwork eller till och med en tempo-k?rning som kr?ver en snabb oms?ttning. ?verallt ?r det h?r en bra sko f?r n?gon som letar efter den vadderade, mjuka ratten som inte beh?ver n?got st?d f?r ?ver- eller underpronomation. Om du ?r en l?pare precis b?rjat, ?r denna ASICS-l?pare sko Nike M2k Tekno Hombre f?rmodligen platsen f?r att s?ka efter ditt perfekta par -Nike Air Max 90 Femme det fungerade f?r mig. Oavsett om du k?r i h?llregn, vandrar ut efter en sn?storm eller undviker p?lar av Gud, vet vad i stadens gator, det vattent?ta Nike Air Zoom Pegasus 3 Shield ?r det b?sta valet f?r att bravinga elementen. Men det ?r ocks? en solid all-around sneaker. Air Zoom Pegasus har funnits i mer ?n 35 ?r och det ?r Nikes mest s?lda l?psko, vilket Nike Air VaporMax Donne inneb?r att denna Shield-vattenbest?ndiga versionen har alla de mycket ?lskade funktioner som g?r originalet s? popul?rt.Nike Air Max 95 Womens Vi tar en solid kombination av d?mpning och lyh?rdhet som passar f?r n?stan alla typer av l?pare. Det som g?r Nike Air Zoom Pegasus 35 Shield, bortom den elementblockerande konstruktionen, ?r det v?xlande sn?rningssystemet. Har du n?gonsin varit ute p? rinnet i r?riga, v?ta f?rh?llanden, bara f?r att titta ner och se dina v?vsn?rsnor otunna och sippra Nike Air Max 90 Femme Rose upp Nike Air Max 95 Femme vatten med varje steg? Vad s?gs om en k?rning i frysande kalla temperaturer, d?r du var tvungen att stanna och ta bort handskarna f?r att knyta dina sn?ren? Dessa fruktade situationer ?r inspirationen bakom den h?r funktionen, vilket eliminerar de traditionella sn?ren och anv?nder en v?xel som enkelt kl?mmer fast p? skon, s? att sakerna blir s?kra och stannar. Nike Air Force 1 Femme Bonus: s?mmarna ?r helt t?ta, s? ?ven om du springer genom en p?l kommer inte vattnet att sippa in, h?lla f?tterna torra och varma. Den b?sta delen av dessa Nike-skor ?r den vattenbl?sande tekniken, som ocks? h?ller dina f?tter torra och varma under regniga, kalla eller v?ta tr?ningar. Dessutom har skon massor av reflekterande detaljer f?r att hj?lpa till med synlighet p? natten och s?len ?r supergrippy, ?ven i hala f?rh?llanden. Skon k?nns ocks? plysch och kuddig underfoot, Nike Air Huarache Womenss? det ?r ett bra val f?r dagliga k?rningar - ?ven n?r det ?r soligt med klar