“Ze zijn super veelzijdig.Nike Air Force 1 Womens Hiermee kan ik gewichten heffen met geweldige ondersteuning. Ik kan de meeste HIIT doen in hen, en zelfs sprinten. Ze zijn mijn favoriet voor functionaliteit - dat is waar het om gaat tijdens Nike Air Max TN Dames een goede training. dat je kunt trainen en je nog steeds kunt kleden zoals je wilt kijken naar Soho House of een andere plek om te linken met vrienden. Dit zijn het perfecte gewicht en merk, maar merkloos, als je me betrapt. '' Deze schoenen zijn geweldig voor mij omdat ze zo licht zijn. Het is een voordeel dat ik zowel Nike Air Huarache Dames in de sportschool als in mijn sporttas op weg naar en van geniet. ”Ik ben dol op sporten in de Nike Air VaporMax, de ideale schoen voor zware impact. Qua stijl zien ze er als niets anders uit, en het is leuk om op dit moment weg te zijn van de zware Adidas-trend. "" Heb je een schoen die beide kan? Ja, dat heb ik gevonden. Het Nike Air Max 97 Femme traditionele CrossFit-schoeisel is te plat en het slechtst om in te rennen. Deze geven me net voldoende stabiliteit in de hiel voor een bar-slamende sesh (ja, ik zei het) en breken mijn Nike Free Run 2.0 Damen enkels niet tijdens sprints of runs. Om het af te maken, de prijs is zeer redelijk, en godverdomme, het ziet er goed uit. Ik loop soms terug in andere schoenen en het voelt alsof ik asfalt in mocassins beuk. Ze zijn een game-wisselaar. "De strateeg is ontworpen om de meest bruikbare, deskundige aanbevelingen te doen voor Nike Air Max 90 Damen dingen om te kopen in het enorme e-commerce landschap. Enkele van onze nieuwste veroveringen zijn de beste damesjeans, rollende bagage, kussens voor zijslapers, ultra-flatterende broeken en badhanddoeken. We werken links indien mogelijk bij, maar houd er rekening mee dat deals kunnen vervallen en dat alle prijzen kunnen worden gewijzigd. Elk redactioneel product wordt onafhankelijk geselecteerd. Als je iets koopt via onze links, kan New York een aangesloten commissie verdienen. Nike's eerste lifestyle Air-eenheid, Nike Roshe Run Mujer de 270, voegt zich bij het zachtste, soepelste en meest veerkrachtige schuim van het merk, Nike React, om een ??nieuwe articulatie van Air Max te vormen. De Nike Air Max 270 React blijft streven naar iteratieve vooruitgang in de Air Max-lijn. De introductie van Nike React-technologie resulteert in een soepele overgang van Nike Air VaporMax Femme hiel naar voorvoet (de offset is ook verminderd ten opzichte van zijn voorganger) en een energiek beeldhouwen. Het bovenwerk van de schoen volgt de stralende ontwerptaal van het gereedschap door Nike Air Max 97 Womensgelaagde materialen te stapelen om een ??traditionele esthetiek van knippen en naaien te spiegelen via een nieuwe constructiemethode. "In plaats van niet-genaaid of gestikt op panelen, is de Air Max 270 React gebouwd met een bar tack-techniek ge?nspireerd door Element React 87", legt Dylan Raasch, Nike Senior Sportswear Nike Air Force 1 Donne Design Director, uit. Dit zorgt voor een esthetische uitstraling van het zwevende oog. " De viscerale sterkte van het silhouet, met name de uitbundige geometrie?n van het gereedschap, onderstrepen het potentieel van de schoen om een ??verscheidenheid aan verschillende visuele expressies te dragen